Nak Tau?

Monday, October 24, 2011

Taylor University & Al-Ikhsan Sunway

Entry kali ni saya nak cerita semasa saya Outstation ke KL. Hahaha... best gak lah masa tu. Macam2 benda kami harungi. Saya dan 4 lagi kawan (semuanya perempuan) yang ke sana. Tujuan saya ke sana sebab nak handle majlis perasmian besar2an di Al-Ikhsan Sunway Woman. Gambar kat atas ni masa nak kami checkout.

Saya stay di Ruemz Hotel. Punyalah susah cari hotel ni. GPS pun tak membantu. Hotel ni terletak dalam University Taylor. Sanggih tul... Walaupun berulang balik ke hotel..tapi kami still sesat. Dan yg sempoi..nak parking 2 3 kali pusing tempat yang sama semata2 nak parking kat entrance. (sorang cakap atas..sorang cakap bawah)


Gambar lagi

Lagi2 gambar

Chilllll

Chill lagi....

Ni kat depan outlet.... penat ooo.... semalam balik hotel jer kul 2 lebih (pagi)

Yang nih plak...ngan......

Kengkonon sibuk.... yerlah nak manage semua.. Masa nih tgh fenin coz orang Celebrity Fitness datang lambat.... terpaksa guna plan B. (bersambunggggg)

Yang ni mmg betul2 tgh fenin.... kehulu hilir bawak dokumen. Dan yang penting beg besau saya sentiasa disisi.

Perasmian outlet


Runway by Al-Ikhsan Staff


Puma Fren dan staff


Bhangra Dance by Kiren Jit (Celebrity Fitness)

Pantas sungguh masa berlalu. Hmm bagi saya opening yang saya handle kali nih lagi best dan happening berbanding outlet yang saya pernah handle 2 tahun dulu. Selepas majlis tamat saya dan kengkawan pulang ke JB......

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...