Nak Tau?

Tuesday, October 25, 2011

Kek Besday Arissa

Entry kali ni saya nak bercerita tentang kek besday heroin saya yang paling saya sayang (yang bongsu sayang lebih skittt). Ekcelli kek ni saya sempat design di opis, biasanya waktu rehat saya tak makan dan lebih suka menghadap pc. Cantik tak?

Arissa Hannie Soffea suka cartoon Boboiboy. Kadang2 dia sebut boboiboyyyyy!!! (cam dalam tv). Kek ni saya order ngan staff opis je memandangkan kek2 kat luar semua tak menepati piawaian saya. Saya pilih choc flavour (feberet mama dia sebenarnya)

Walaupun besday Arissa bulan 11 nanti, tapi saya akan sambut awal skit memandangkan ujung minggu ni, saya dan family + atuk dan nenek dan juga ucu dan acik dan wat BBQ kat Tanjung ???.

Hmm... saya dah rancang nak belikan dia baby doll yang bleh bercakap bila perut ditekan. Sebelum nih saya dah test Arissa (takut2 dia tak pandai jaga mainan), saya belikan baby doll yang murah2 jer. Saya tgk Arissa suka bawa baby doll tido, naik basikal dan ke rumah babysitter. Kadang2 dia pijak2 juga baby doll tu. hahahah

Yang penting.... heroin saya Arissa Hannie Soffea suka dan gembira...... I luv u so much........

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...