Nak Tau?

Wednesday, September 21, 2011

Penculik orang

Mimpi ni dimimpikan pada 18 Sept 2011. Mimpi kali ni berkisarkan unsur seram dan biasa2 je. Mengisahkan sekumpulan manusia yang telah ditangkap dan dijadikan hamba untuk mencari >>>> (tak ingat cari apa) tapi yang penting BENDA itu amat berharga pada orang jahat ni AKA penculik yang menculik sekumpulan manusia ni.

Nak dijadikan cerita, masa tu saya tgh mandi dan tetiba bilik air tu bertukar plak menjadi bilik air penculik yang jahat itu. Untuk mengelakkan kejadian yang tak diingini, saya pun kuarlah… (Selamat2)

Di satu petang yang hening dan tetibe kedengaran bunyi bom, tembak menembak dan macam2 bunyi lagi dan yang peliknya tiada peperangan berlaku. Saya dan kawan2 yang lain berlari untuk mencari tempat perlindungan yang selamat. Apa yang kami semua lihat, keadaan tempat tu macam kuil dan ada sami Budha (peliks kan?). Sami2 ni berentap ngan penculik kitorang (mungkin dia ni Demon kot) – macam citer hantu Thailand ada gak!

Akhirnya, penculik kitorang tu lesap dan sami2 tadi pun hilang cam gitu. Kitorang pun bawa diri memasing (still dalam group) untuk mencari perlindungan. Sampai di satu tempat, saya lihat ada 3 jalan. Jalan pertama – menuju ke kawasan kg dan penuh ngan sawah padi, jalan kedua - menuju kawasan rumah Bandar dan jalan ketiga – menuju ke hutan. Kebanyakan kawan saya menuju ke kg yang dipenuhi dengan sawah tetapi saya pula melalui hutan, Bandar dan ke kampong, Setiap jalan yang dilalui mempunyai kisah yang tersendiri. (malas nak menaip).

Dipendekkan cerita, apabila saya bertemu dengan kawan2 yg terpisah tu. Masing2 lari lintang pukang. Rupanya penculik Demon tu masih hidup dan dia bangkit bila dapat tau saya ada kat situ. Why????

Ntah cam mana saya kene sampuk lak ngan penculik Demon dan saya rasa cam betul je kena sampuk… sekejap diri kita and then suara lain lak kuar….

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...