Nak Tau?

Wednesday, September 21, 2011

Jom Drift

Ini adalah mimpi yang berlaku pada 12 Sept 2011. Lebih berkisarkan tentang drift… hahaha D.R.I.F.T! Actually permulaan cerita sebenarnya, saya dan juga kawan-kawan + keluarga ditempatkan di dalam satu bangunan (not sure bangunan apa) tapi di luar bangunan tersebut keadaannya seperti di Pasar Besar (jual banyak banyak banyak barang). Dalam mimpi kali ni saya sentiasa berdamping ngan husband dan dia follow jer apa saya buat.

Satu tengahari, saya ajak husband keluar dari bangunan tu dan yang bestnye saya tolak husband saya (dia dalam trolly) sambil berlari… hehehe. Akhirnya setelah mencari jalan keluar (agak lama juga tolak troli tu) sampai juga kami kat luar.

Tempat first saya pergi ialah di kedai yang menjual tudung2. Yang menjual tu tak silap orang Thailand rasanya. Kat sebelah saya masa tu ada sorang ayah ngan anak dia (masa tu anak dia tgh merengek suh ayanh dia dokong).. saya wat dono je… masa org sebelah saya tu bersuara saya terkejut sebab kawan sekolah saya masa saya form 3. Yang peliks nyer kami tak bertegur pon…. Cuma memasing tunduk dan saya ajak husband saya pi tempat len…

Dalam sempat dan separuh tak sempat..sempat gaklah saya paling kat orang tu.. sambil senyum. Dalam kepala masa tu rasa nak patah balik nak tya satu soalan kat orang tu… (dari dulu asik satu soalan ni je nak tanya dan apakah soalan itu??????) hehehe

Eh… citer tang husband saya masa tu still dalam trolli… dan tetibe cam mana trolli tu bertukar jadi keta drift…. Saya mmg suka memandu, di alam nyata pun saya lebih suka bawak kete dan husband saya jadi penumpang (walaupun dia tak suka jadi biasanya kitorang berebut duduk kat tmpt duduk pemandu melainkan kalau saya penat)

Masa nak start enjin (Ladies and gentleman..Start your Engine… 3 2 1)… tetiba datang 3 biji keta drift… siap berhenti sebaris cam nak lumba keta… Dan secara otomatiknya, dah kira join drift la ni… Masa bawak laju kat selekoh..terasa cam betul dan best! Husband saya jadi penunjuk arah…(suit pun ala-ala F1) Masa tu kitorang 2nd place, nak beat yg 1st place agak jauh gak ketinggalan. Dipendekkan cite, saya dapat no.2.......

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...