Nak Tau?

Wednesday, November 23, 2011

Samsung Tablet atau Ipad

Skang ni teknologi dah semakin canggih dari segi kamera, hset, laptop dan lelain. Saya pun dah berkenan dengan satu gadget ni (nak lengkapkan wishlist saya), tapi tak tahu nak yang mana satu... lenguh dah men'google' dan menceroboh blogger yang suka story tang gadget2 nih. First choice saya Tab 7.7 tapi blom ada kat pasaran... Adik kata beli Tab 7+ (ni pun lom ada kat pasaran)

Masa survey2 kedai ternampak plak Tab8.9 (kecil skit dari Tab 10.1) tapi tak memenuhi citarasa saya. Niat beli ni sebab nanti tak payah nak pasang Skrin dalam kete. Dari saya beli dan pasang dalam kete bih baik saya beli gadget yg senang nak dibawa kemana2. Masih terfikir2......

Galaxy Tab 7.7 (cantik kan...kan...)


Galaxy Tab 8.9 (Besar lak)


Ipad2 (Sedang2)


Galaxy Tab 7 plus (nipis + laju skit dari Tab 7)

Pikir-pikirkan....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...