Nak Tau?

Wednesday, November 16, 2011

Killer Musical

Mimpi ni berlaku pada 15 Nov 2011. Kali ni mimpi saya ada macam2 story. Haa...nak tau tak pelakon Zamarul ngan wife dia pun masuk sekali. Citernya cam gini, saya ngan team yang lain berada di satu kawasan hutan dan terdapat satu bangunan usang di situ.


(konon-konon)

Misi kitorang masa ni nak ke rumah Zamarul ngan wife dia. Lagipun kami kesana sebab nak menyiasat kes pembunuhan yang sering berlaku pada waktu malam.


Dalam perjalanan ke sana secara tiba2 kitorang boleh menyanyi dan menari ala-ala High School Musical. :) Siap ada aquarium besar lagi... tetiba lalu kawasan Zoo.... ish2


Agak menarik juga mimpi kali ni! Bila dah sampai rumah Zamarul, kami terkejut coz rumah dia dari luar kecik tapi bila masuk bilik tidur... tersangat-sangatlah besar cam istana. Wife dia sambut kami dengan macam2 makanan. (Cam citer Hansel and Gretel pun ada)

Apa yang peliknya, hanya bilik sahaja yang dihias cantik, tetapi kawasan ruang tamu seperti ruang kosong yang menyeramkan. Dan seperti ada sesuatu yang disorokkan oleh wife Zamarul tu. Sebelum sempat saya menyiasat... alarm pun berbunyi.....

Taraa... waktu menggosok baju..!!!! Sekian....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...