Nak Tau?

Thursday, November 17, 2011

Camner EK....

Cuti sekolah dah tiba... Pas ni rumah saya mesti riuh rendah ngan ketawa, nangis, gado2 kan. Tapi waktu malam , Sabtu (2/3) dan Ahad jer lah saya dapat bersama ngan anak2. Nak buat cam mana, gigih mencari rezeki.

Hmm, hujung bulan ni dah penuh aktiviti. Rombongan adik ipar ke N.9. Sambil2 tu jejalan ke Port Dickson. Masalahnya skang ni Farah Tahsina selalu cakap "Mama... Jom kita pergi tempat yang ada snow tu..." dan dah banyak kali dia bgtau saya.... kesian pula tgk puteri sulung saya ni.

Dah maklumkan pada papa dia, tapi papa dia cakap "Tgklah macamana planning kat sana".

Tunggu ajerlah...... lagipun saya tak boleh nak bercuti panjang coz tempahan kastemer banyak. Cian anak mama...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...