Nak Tau?

Wednesday, December 14, 2011

Sekadar di Pinggiran

Entry khas kali ini bukanlah bermaksud mengeluh... cuma coretan hati dan perasaan (cewaah) untuk saya luahkan...

Ceritanya begini... ekceli, family saya ni bukanlah tergolong dalam golongan berada. Kalau orang kaya..Nak itu dapat, nak ini dapat... tapi saya lak kalau nak itu tengok ajerlah kalau nak ini tgk lagi!

Bila cuti sekolah, family orang kaya bawak anak2 jalan2 luar negara. Kalau saya pula, setakat bawa anak jalan2 dekat2 suda...

Kalau dah kaya of chos lah byk duit kan.. sampai ujung bulan pun uit tak kering2. Tapi kalau saya, nak dapat duit kene bisnes, tido sampai lewat malam, penat otak tuk cari duit.

Tapiiiii.... saya bersyukur dengan apa yang saya ada skang nih. Saya mampu nak menyekolahkan anak2 dan hantar tuisyen, ada tu..ada ni.... dan lelain.. cuma penat je. Apa yang saya perlukan ada... dan saya harap hati saya ni tabah menghadapi perjalanan hidup di dunia ini dan kekalnya iman,rasa sayang dan cinta pada suami

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...